آرشیو آبان ماه 1400

تست جوش و ساختمان سازي

صرافي كوين تايگر

۲ بازديد

صرافي كوين تايگر در سال 2017 و در سنگاپور شروع به فعاليت كرد. اين صرافي در حال حاضر رتبه 132 را در ليست صرافي‌هاي برتر دنيا در اختيار دارد. در اين مقاله به بررسي ويژگي‌ها و آموزش صرافي كوين تايگر خواهيم پرداخت.
كوين تايگر كجاست؟صرافي Cointiger يك بازار مبادله رمزارز است كه هزينه كارمزد و معاملات بسيار رقابتي و پايين ارائه مي‌دهد. كوين تايگر به پنج زبان چيني ساده شده، انگليسي، روسي، كره‌اي و ويتنامي در دسترس است. بنابراين كاربران زيادي از سراسر دنيا به اين صرافي مراجعه مي‌كنند. بيش از 1.8 ميليون كاربر از بيشتر از 40 كشور در سراسر دنيا از صرافي كوين تايگر استفاده مي‌كنند.
صرافي كوين تايگر از 89 ارز رمزنگاري شده و بيش از 150 جفت ارز پشتيباني مي‌كند. همچنين كوين تايگر نسخه وب و اپليكيشن موبايل نيز دارد كه براي ترجيح كاربران براي سيستم‌عامل‌هاي مختلف را تامين مي‌كند.
احراز هويت در صرافي كوين تايگراحراز هويت در حال حاضر در كوين تايگر اجباري نيست. با اين حال محدوديت‌هايي براي كاربراني كه بدون احراز هويت در اين پلتفرم فعاليت مي‌كنند وجود دارد. براي مثال اين كاربران حداكثر مي‌توانند معادل 5 بيت كوين در يك برداشت از صرافي خارج كنند. يا نمي‌توانند با استفاده از درگاه پرداخت، ارز فيات به حساب خود در صرافي واريز كنند. امكان احراز هويت براي كاربران ايراني در اين صرافي وجود ندارد.
آموزش ساخت حساب كاربري در كوين تايگربراي ثبت نام در صرافي كوين تايگر به آدرس اينترنتي اين صرافي مراجعه كنيد:

براي ثبت نام روي گزينه‌ي Register كليك كنيد.شما مي‌توانيد با شماره تلفن يا ايميل در كوين تايگر ثبت نام كنيد. دقت كنيد كه كوين تايگر از كاربران ايراني نيز پشتيباني مي‌كند. سپس گزينه‌ي Next را بزنيد.
پازل را تكميل كنيد و اثبات كنيد كه ربات نيستيد.بعد از تاييد ثبت نام، يك پيامك به شماره موبايل شما ارسال خواهد شد. كد تاييد اين پيامك را در كادر مخصوص وارد كنيد و سپس دكمه‌ي Complete registration را بزنيد.
بعد از تاييد شماره موبايل، پيام زير به شما نشان داده خواهد شد، دكمه‌ي Click to experience را انتخاب كنيد تا وارد محيط پلتفرم كوين تايگر شويد.
از قسمت بالاي صفحه، گزينه‌ي Exchange را انتخاب كنيد. سه گزينه‌ي Basic، َAdvanced و Convert به شما نشان داده مي‌شود. ما در اين بخش گزينه‌ي Basic را انتخاب مي‌كنيم تا وارد بخش معاملات صرافي كوين تايگر شويم.
در بخش Search مي‌توانيد جفت ارز مدنظر خود را براي معامله انتخاب كنيد. دقت كنيد كه امكان خريد تتر يا BITCNY (يوآن ديجيتال) در اين صرافي از طريق كارت اعتباري وجود دارد. اما براي اين كار بايد مراحل احراز هويت را كامل كنيد و به عنوان يك كاربر ايراني، اين كار براي شما ميسر نيست. پس بهتر است از يك صرافي ايراني تتر يا ارزهاي ديگري بخريد و آن را به صرافي كوين تايگر منتقل كنيد:صرافي كوين تايگرواريز كوين به كوين تايگربراي واريز كوين به كوين تايگر شما بايد از منوي بالا، گزينه‌ي FUND را انتخاب و از منوي باز شده، گزينه‌ي Deposit را انتخاب كنيد.
صرافي كوين تايگردر صفحه جديد، به شما به صورت پيشفرض آدرس كيف پول بيت كوين نشان داده مي‌شود. شما مي‌توانيد از منوي Deposit، آدرس كوين يا توكن‌هاي ديگر مانند USDT را نيز انتخاب كنيد. دقت كنيد اين صرافي از تتر در چهار شبكه BEP20، TRC20، ERC20 و OMNI پشتيباني مي‌كند. بنابراين تتر صحيح و متناسب با شبكه را بايد انتخاب كنيد. ما در اين آموزش، تتر TRC20  را انتخاب كرديم. آدرس را كپي كنيد و در كيف پول مبدا وارد كنيد.صرافي كوين تايگربعد از كپي آدرس تتر در كوين تايگر، وارد كيف پول والكس خود شويد و بعد از انتخاب گزينه برداشت تتر، مبلغ مدنظر خود را به همراه شبكه برداشت انتخاب كنيد. دقت كنيد كه شبكه برداشت و واريز در هر دو صرافي بايد يكي باشند.صرافي كوين تايگربعد از تكميل مراحل برداشت كوين، در كوين تايگر يك نوتيفيكشن دريافت خواهيد كرد. ما در اين آموزش 11 تتر در كوين تايگر دريافت كرديم.صرافي كوين تايگرخريد ارز از كوين تايگربراي خريد و فروش ريپل در كوين تايگر، دوباره وارد بخش صرافي شده و جفت ارز XRP/USDT را انتخاب كنيد.
صرافي كوين تايگردر بخش Limit مي‌توانيد سفارش Buy BTC خود را ثبت كنيد. شما مي‌توانيد واحد قيمت ريپل را با توجه به سفارش هاي خريد و فروش ثبت شده در سمت راست صفحه وارد كنيد يا خودتان يك قيمت جديد ثبت كنيد.دقت كنيد كه هنگام سفارش گذاري بيشتر از 4 رقم اعشار را نمي‌توانيد وارد كنيد. بعد از ورود اطلاعات، دكمه‌ي زردرنگ Buy XRP را انتخاب كنيد.
بعد از تاييد تراكنش، موجودي شما در بالانس XRP به روز رساني خواهد شد.فروش ارز در صرافي كوين تايگرشما مي‌توانيد ارز خريداري شده خود را با همين روش در كوين تايگر بفروشيد يا ارزهاي خود را از يك صرافي يا كيف پول ديگر به كوين تايگر ارسال كنيد و آن را به فروش بگذاريد. براي فروش ارز، جفت ارز مدنظر خود را در سمت راست تصوير پيدا كنيد (ما با ريپل-تتر ادامه خواهيم داد). سپس سفارش فروش خود را با قيمت مدنظرتان و همچنين ميزان دلخواه وارد كنيد.
فروش ارز در صرافي كوين تايگربراي بررسي سفارشات انجام نشده مي‌توانيد با پايين آمدن در صفحه و بررسي Open Order سفارشات در مرحله انجام خود را ببينيد:

با انتخاب منوي 24hr Orders نيز مي‌توانيد سفارش‌هاي خود در 24 ساعت گذشته را بررسي كنيد.

برداشت ارز از صرافي كوين تايگربراي برداشت ارز از صرافي، بايد از همان قسمت FUND در منوي بالاي صفحه، گزينه‌ي Withdraw را انتخاب كنيد. برداشت ارز در اين صرافي محدوديت حداقل برداشت دارد و براي برداشت تتر حداقل بايد 15 تتر برداشت كنيد. همچنين مي‌توانيد با استفاده از تاييد هويت دو عاملي و ارسال كد تاييد براي تلفن همراهتان، برداشت خود را تاييد كنيد و امنيت آن را افزايش دهيد.

صحبت پايانيما در اين مقاله والكس تلاش كرديم تا تراكنش‌هاي اساسي در صرافي كوين تايگر را توضيح دهيم. اگر همچنان سوالي درباره نحوه كار با اين صرافي داريد، لطفاً در كامنت ها از ما بپرسيد.